Quangong Block Machinery Co., Ltd.

Yrityksen uutiset

T10 puoliautomaattinen tuotantolinja Sao Paulossa, Brasiliassa, on otettu tuotantoon27 2024-04

Viime viikolla Brasilian toimistolta tuli hienoja uutisia, että T10 Semi-automaattinen tuotantolinja oli asennettu sujuvasti kuukauden asennuksen ja käyttöönoton jälkeen. Se on otettu tuotantoon ja sillä on korkea tuotantokapasiteetti ja korkea lohkojen lujuus, mikä tyydyttää asiakkaitamme.
Ensimmäinen Saksan teknologiaa käyttävä QGM-lohkotuotantolinja Sambiassa asennetaan pian27 2024-04

Yksi sambian asiakkaista ostama T10 yksinkertainen tuotantolinja on valmis lastattu ja toimitettu, suunnitteluosasto kertoi äskettäin. He aloittavat asennuksen, kun asiakas saa koneen.
QGM:n QT10 asettuu Mosambikin suurille lohkojen valmistusmarkkinoille27 2024-04

QGM:n QT10 asettuu Mosambikin suurille lohkojen valmistusmarkkinoille

QGM:n QT10-lohkokoneen tuotantolinjan asennus sujuu Mosambikissa hyvin, ja se alkaa toimia. Tällaisia ​​suuren mittakaavan automaattilaitteita, kuten QT10-tuotantolinjaa, ei yleensä nähdä Mosambikissa.
China Sand Stone Association Recycled Aggregate Branch -kongressin avajaiset ja ensimmäinen rakennusjätteen käsittelyn ja hyödyntämisen tekninen konferenssi27 2024-04

Pekingissä pidettiin 22. heinäkuuta China Sand Stone Association Recycled Aggregate Branch FoundingConference ja ensimmäinen rakennusjätteen käsittelyn ja hyödyntämisen TechConference. China Sand Stone Association ja Technical Intelligence Institute of Construction Waste Industrial Technology isännöivät konferenssia.
Reject Accept