Quangong Block Machinery Co., Ltd.

Yrityksen uutiset

Tapaa International Import Expo丨Zenith lohkokone teki upean ulkonäön.19 2024-04

Tapaa International Import Expo丨Zenith lohkokone teki upean ulkonäön.

​6. Kiinan kansainvälinen tuontinäyttely (jäljempänä "Expo") päättyi menestyksekkäästi 5. marraskuuta - 10. marraskuuta. Näyttelyn teemana on "New Era, Sharing the Future", yli 3400 yritystä 128 maasta ja alueelta osallistui näyttelyyn, maailman 500 parhaan joukkoon.
CCPA:n ensimmäinen ulkomainen koulutustukikohta insinööreille ja teknikoille lanseerattiin Zenith Maschinenfabrik GmbH:ssa Saksassa.19 2024-04

Neunkirchen, Saarland, 22. marraskuuta, Kiinan betoni- ja sementtituotealan yhdistyksen (jäljempänä "CCPA") ensimmäinen ulkomainen koulutuskeskus insinööreille ja teknikoille - Eco-Concrete Masonry Materials and Engineers Training Base for Concrete and Cement Products Industry (Saksa) Station) - lanseerattiin Zenith Maschinenfabrik GmbH:ssa (jäljempänä Zenith). -Global tiilenvalmistuksen integroitu ratkaisuoperaattori QGM Block Machine
X
Reject Accept