Quangong Block Machinery Co., Ltd.

Yrityksen uutiset

Betoni- ja sementtituoteteollisuuden ekologiset betonimuurausmateriaalit sekä insinöörin ja teknisen henkilöstön koulutuspohja käynnistettiin24 2024-04

19. huhtikuuta käynnistettiin virallisesti QGM-koulutuskeskuksessa ekologisten betonimuurausmateriaalien ja betoni- ja sementtituoteteollisuuden insinööriteknikon koulutuspohja.
Konferenssiuutiset|QGM kutsuttiin osallistumaan 5. National Coal Gangue Comprehensive Utilisation High Level Forumiin24 2024-04

Toukokuun 25.–30. päivänä 2023 viides kansallinen korkean tason foorumi kivihiilen kokonaisvaltaisesta hyödyntämisestä pidettiin upeasti Yulinissa, Shaanxissa.
Saksan pääkonsuli Guangzhoussa vieraili Quangong Machineryssa23 2024-04

Saksan pääkonsuli Guangzhoussa vieraili Quangong Machineryssa

Iltapäivällä 24. toukokuuta RUDOLPH JAN, Saksan pääkonsuli Guangzhoussa, vieraili Quangong Machinery Co., LTD:ssä. (jäljempänä QGM.) valtion henkilöstön kanssa.
Kolmannen kiinalais-saksalaisen sci-tech-foorumin osallistujat vierailivat QGM:ssä23 2024-04

Vuonna 1913 perustettu Western Returned Scholars Association (WRSA) on suurin ulkomailla koulutettujen tutkijoiden järjestö, jolla on pisin historia Kiinassa. Lokakuussa 2013 konferenssissa, jossa juhlittiin WRSA:n 100-vuotisjuhlaa, presidentti Xi Jinping teki selväksi, että WRSA:n tulisi pyrkiä tulemaan dynaamiseksi voimaksi ihmisten välisessä diplomatiassa. Tätä tarkoitusta varten WRSA käynnisti kiinalais-saksalaisen tiedeteknologiafoorumin vuonna 2018, jonka tavoitteena on edistää Kiinan ja Saksan välistä ystävällistä vaihtoa tieteen ja teknologian avulla ja vahvistaa kansan tukea Kiinan ja Saksan ystävyydelle.
X
Reject Accept